הרבה אנשים תופסים את הדיוק כשיפור קליל. ויש מקומות שזה אכן כך אבל בשיווק ופרסום בפייסבוק דיוק – יכול לשנות את התמונה מן הקצה אל הקצה. ממצב של: ״אני משווק ומפרסם בפייסבוק ולא מקבל פניות״ למצב של ״השיווק בפייסבוק מניב לי פירות כל הזמן״
לא מזמן פנתה אלינו מישהי, תותחית על חלל, שיש לה קהילה בפייסבוק שהיא טיפחה במשך חודשים עם מעורבות ותגובתיות מטורפים לכל הפוסטים ובאופן כללי היא אדם מוערך בזירה הפייסבוקית. איפה הבעיה? במכירות.
כשהיא פרסמה את הקורס הדיגיטלי שלה היו מתעניינים ספורים. מבחינתה זו היתה תעלומה של ממש כי היא עשתה הכל לפי הספר: לא מכרה לאנשים שלא מכירים אותה, טיפחה קהילה, נתנה המון ערך, גרמה להם להכיר אותה, לחבב אותה ולסמוך עליה. אז למה לא היו קונים ברגע האמת? התשובה היתה פשוטה לעין מיומנת, די היה לראות את התוצאות של הקידומים הממומנים שלה, אנשים שעקבו אחריה ראו את הפרסום של הקורס פעם אחת וגם זה בקושי וזה לא מספיק!
בעת המכירה, שבדרך כלל נמשכת כמה ימים, אנחנו רוצים שאנשים (שהם חלק מהקהילה שלנו) ימשיכו לראות את ההצעה שלנו כל הזמן. לא מספיק להגיד להם פעם אחת – ״הנה הקורס שלי תקנו״ אלא צריך שיראו את הפוסט הזה לפחות 5/7 פעמים. צריך שיראו אותם למשך כמה ימים (אני ממליצה שבוע לפחות. עדיף 10 ימים) וצריך שיראו את ההצעה שלנו מכמה זויות: פעם הצעה ישירה, פעם סיפור של עדויות, פעם טיפ והנעה לפעולה וכו׳.
העניין הוא שמרבית בעלי העסקים לא יכולים לקלוט את המקומות הקטנים האלה כדי לדייק את עצמם הם עושים את אותם הפעולות כל הזמן ומקבלים את אותן התוצאות כל הזמן גם אם הן לעיתים לא משביעות רצון כלל. ולכן חשוב לתת לעין מיומנת לעבור על הפעילות שלכם בפייסבוק כדי לדייק אותה:
- בקידומים לקהל הנכון
- בבניית קהל שמור יותר מדוייק
- בכתיבת פוסטים יותר מדוייקת
- בנראות ועיצוב הפוסטים יותר טוב
בקיצור >> דיוק קל יכול להביא לך על אותה השקעה כספית או על אותה השקעה של זמן כמות גדולה משמעותית של הלקוחות! מה שלגמרי יכול הפוך את הפעילות שלכם לפעילות עם תוצאות ממשיות של פניות של לקוחות פוטנציאליים וקניות.