לחץ, ריבוי משימות, והצפה של מידע הן הסיבות שהצופים לא זוכרים את המסרים שלנו.
הם מוצפים ואין להם יכולת לספוג את כל המידע שמגיע אליהם מכל כיוון אפשרי, אונליין ואופליין. הבעיה היא שזה בסופו של דבר זה משפיע לנו על המכירות, כי אם לא זוכרים את המסר שלנו,לא יזכרו אותנו. ואם לא זוכרים אותנו אז לא יהיו מכירות
ואז מה שווה השיווק?
מטרת השיווק שלנו היא לעורר מודעות, עניין, וחיבור ולכן אנחנו צריכים למקסם את הסרטונים שלנו כך שהמסר והערך שאנחנו מעבירים יזכר על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.
הרשמו למטה ותקבלו עכשיו למייל מדריך הטיפים שירים את הסרטונים שלכם לרמה של הגדולים