שוברים את הראש על איך ומה לכתוב בפוסטים בעמוד העסקי שלכם?
הכנתי לכם 20 תבניות שיעזרו לכם לכתוב פוסטים מוכנים במגירה ולא לרדוף אחרי הזנב של עצמך בדרך לפוסטים בעמוד העסקי שלך.
למה זה טוב?
כי זה מפנה לך זמן לעבוד, כי זה מייצר תנועה לעמוד, כי זה נותן תוכן וערך מוסף לאוהדים וללקוחות הפוטנציאליים שלך, כי זה יכול להיות מעניין (תלוי איך כותבים), כי זה ממתג ומייצב אותך כמומחה ושולט בתחום, כי זה שומר על הרלוונטיות שלך בתחום…. ועוד מלא סיבות. וכן, אפשר לתזמן את הפוסטים מראש!
אז בהשקעה של מקסימום שעתיים אפשר לקבל הרבה בחזרה. לא להתעצל, לשבת ולכתוב:
-
הצצה לעולם המקצועי – “עוד שניה נכנס ללקוח חשוב…” “יום ארוך במשרד, מכין לכן וידאו…”
-
השוואה – “TRX או חדר כושר?” “יועץ פנסיוני או סוכן ביטוח?”
-
אזהרה – “תכשיט מסוכן” “כביש חלק בחורף…”
-
טרנד – “גלאקסי J7 – יחזיק מעמד?”
-
סדרת טיפים
-
ביאור מושגים – “מה זה OCD?”
-
אקטואליה – “אימון כושר לפני ואחרי מרתון תל-אביב”
-
האנשה לחפצים – “אם העט היה יודע על מה הוא חותם” “החולצה בהתרגשות – נמכרה עכשיו…”
-
סקר – “איזה חולצה תתאים להרצאה מחר”
-
סטטיסטיקות – “80 אחוז סובלים מ… – מה ניתן לעשות?”
-
סיפור אישי – אתמול הייתי בהרצאה…” “היום נכנס לקוח שאמר לי… ונורא התרגשתי…”
-
חידה – “כמה גרגירים אורז יש בכפית?”
-
הדרכה – “כך תשמרו על כושר” “כך תמצאו את חברת השליחויות המתאימה לכם”
-
נשאלתי – “עד מתי טוב להניק…?” (שאלו: היכן ומתי ולא למה)
-
המלצה – “בילוי מיוחד לסופ”ש” “סרט טוב שהייתי בו לאחרונה” “מכשיר שקניתי וניסיתי”
-
היכרות עם הצוות העובדים – “זו גלי, אשת מכירות שלנו…”
-
שיתוף תכנים מאתרים – “רשימת אתרים שתעזור לכם…”
-
עדויות – פרסמו עדויות וביקורות של לקוחות
-
משפטי השארה שקשורים בתחום – “דימיון חשוב לא פחות מידע/אלברט איינשטיין”
-
מיחזור פוסטים – פעם כטיפ, פעם כשאלה, פעם כסרטון ופעם כמצגת..